VEELGESTELDE VRAGEN /

Bestellen

Kan ik een uitverkocht item alsnog bestellen?

Mocht je net een item hebben misgelopen, kun je altijd contact met ons opnemen. Sommige items worden namelijk weer opnieuw ingekocht. Wij kunnen jou item(s) dan voor jou apart houden, zodat je zeker bent dat je hem niet opnieuw misloopt! Mail ons of stuur een berichtje via Whatsapp of Social media met jouw naam en het gewenste artikel.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Wel heb je met een account overzicht in je bestelgeschiedenis en worden je gegevens onthouden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wanneer de bestelling is afgerond en betaald is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen aan te brengen.
Mocht de bestelling nog niet verzonden zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op. In sommige gevallen kunnen wij de bestelling dan handmatig aanpassen.

Worden de items in mijn winkelwagen gereserveerd?

Artikelen in je winkelwagen worden niet gereserveerd. Het kan dus helaas voor komen dat een item uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders deze eerder heeft besteld. 

Kan ik een ander afleveradres opgeven?

Ja, dat kan! Wil jij je pakketje op een ander adres laten leveren dan het adres waarop je de facturatie gegevens ontvangt, vul dan het alternatieve afleveradres in in het bestelproces. Dit is ook mogelijk wanneer jij iemand wilt verrassen met een cadeau. De ontvanger ontvangt geen factuur bij de bestelling.

VEELGESTELDE VRAGEN /

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt bij ons veilig betalen via iDeal. Selecteer jouw bank en je wordt automatisch doorverwezen naar een beveiligde betaalomgeving.
Betaal je liever pas na ontvangst van jouw artikel(en), kies dan voor de achteraf betaaloptie Klarna.

De betaaltermijn van 30 dagen start zodra de aankoop verzonden wordt. Dit betekent dat je de tijd kan nemen om je aankoop uit te proberen. Je betaalt dus alleen voor wat je houdt.

Betalen met Klarna | Klarna Nederland

Alle prijzen die op onze webshop worden weergegeven zijn inclusief 21% BTW.

Waarom moet ik mijn persoonlijke gegevens opgeven bij Klarna?

Onze partner Klarna voert een kredietcheck uit om een beveiligde betaling te kunnen verzekeren. Dit beschermt jou, maar ook Klarna en Mylena Store tegen fraude en misbruik. De controle wordt voornamelijk uitgevoerd door het verwerken van bepaalde persoonlijke gegevens die essentieel zijn voor een goede transactie. Deze persoonlijke gegevens worden in een juridisch kader gebruikt en zeer vertrouwelijk en veilig behandeld; ze worden uitsluitend voor de kredietcheck gebruikt. Voor meer informatie willen wij je graag verwijzen naar het privacybeleid van Klarna:

Privacy | Klarna Nederland

Kan ik met een kortingscode of giftcard betalen?

Dat kan! Vul tijdens het bestelproces de kortingscode of de code van de giftcard in en het bedrag zal automatisch aangepast worden.

Kan ik met een Fashioncheque of Fashion giftcard betalen?

Betalen met een Fashioncheque of Fashion giftcard is (op dit moment) niet mogelijk.

VEELGESTELDE VRAGEN /

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen €4,99 voor zendingen binnen Nederland. Voor bestellingen boven de €75,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Voor zendingen naar België en Luxemburg worden standaard €9,- verzendkosten in rekening gebracht. Ook hier wordt de bestelling gratis naar verzonden, wanneer het totaalbedrag van de bestelling hoger is dan €75,-.

Wat zijn de levertijden?

We begrijpen dat je niet te lang wilt wachten op je nieuwe outfit. Daarom probeert Mylena Store je pakketje zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Bestellingen worden standaard binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd. Op feestdagen worden geen pakketten verstuurd. Klanten vanuit België en Luxemburg kunnen rekening houden met 3 tot 5 werkdagen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code van onze vervoerder. Hier kan je de status van de verzending zien.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat kan ik nu het beste doen?

Wat vervelend! Het kan zijn dat de e-mail met jouw Track & Trace code is belandt in jouw spambox of dat er een foutje staat in jouw e-mailadres. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder!

VEELGESTELDE VRAGEN /

Retourneren

Hoe kan ik een item retourneren?

Ben je niet helemaal tevreden met je nieuwe item(s)? Wij verzoeken je dan graag je retour binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden door een mail te sturen aan info@mylenastore.nl. In de Track and Trace mail van de huidige bestelling zit direct een optie om de bestelling te retourneren. Klik hierop en doorloop de vervolgstappen. Je krijgt dan direct een retourlabel.

Vanaf het moment van aanmelding heb je vervolgens nog 14 dagen de tijd de artikelen daadwerkelijk te retourneren. Gebeurd dit niet binnen de gestelde termijn, kun je de artikelen niet meer retourneren. Wij raden aan het pakket met Track and Trace code te retourneren en het verzendbewijs te bewaren totdat je retourzending verwerkt is. Tevens ben je zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens transport van je retourpakket.
Let op: Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Ons retouradres is

MYLENA STORE
Veursestraatweg 6
2265 CD Leidschendam

(!) Het is van belang dat je tijdens de bedenktijd netjes omgaat met de artikelen en de verpakking. Alle artikelen dienen (samen met de geleverde toebehoren) in de originele staat en verpakking retour gestuurd te worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Wij hebben een aantal voorwaarden m.b.t. de inname van een retourzending, waaronder:

- Het artikel mag niet gedragen en/of beschadigd zijn.
- Originele label moet aan de kleding zitten.
- Pakket dient in originele verpakking retour gestuurd te worden.
- Pas op met make-up; items met make-up vlekken worden niet retour genomen.
- Sale items mogen niet geretourneerd of geruild worden.
- Bestellingen die buiten de retourtermijn worden teruggestuurd, worden niet geaccepteerd.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als de track & trace van het retourpakket aangeeft dat het bij ons bezorgd is, kan het 14 werkdagen duren voordat dit bij ons verwerkt is. Als het retourpakket bij ons verwerkt is, wordt het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten binnen 5-7 werkdagen teruggestort op de rekening van de bankmaatschappij, welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Indien je een deel van de bestelling houdt, krijg je alleen het aankoopbedrag van het (de) geretourneerde artikel(en) terug, niet de verzendkosten.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Als je een bestelling hebt geplaatst via onze webshop en het verkeerde artikel ontvangt, neem dan contact met ons op via de mail. Wij helpen je dan met het retour- en vergoedingsproces.

VEELGESTELDE VRAGEN /

Garantie en klachten

Heb ik garantie op mijn item(s)?

Wij geven 30 dagen (na besteldatum) garantie op onze items. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

Heb ik wasgarantie op mijn item(s)?

Nee, op onze items wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen n.a.v. het wassen zijn op eigen risico.
Kijk voor het wassen altijd goed in het was label, hierop staat altijd precies aangegeven op hoeveel graden het kledingstuk gewassen kan worden. Gaat het om kwetsbare kleding, dan adviseren wij om gebruik te maken van handwas.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Dit vinden wij erg vervelend! Wij proberen altijd ervoor te zorgen dat jij tevreden bent met je aankoop en je goed begeleidt en geholpen wordt. Daarom stellen wij alle opmerkingen en tips op prijs. Ben jij niet tevreden over iets, meldt het dan bij ons en wij nemen z.s.m. contact met jou op. Wij proberen ten alle tijden jouw klacht goed te behandelen en naar ieders tevredenheid op te lossen.

Andere vraag?